onsdag den 25. september 2013

Ting jeg elsker

Nå, men jeg må hellere fortælle LIDT om hvad jeg elsker... Og en ting... det er Doctor Who Og når jeg siger elsker, så mener jeg ER NÆRMEST SYGELIGT BESAT AF Jeg har både gadgets og legetøj og min egen sonic screwdriver, adskillige dvd'er og forskellige versioner af samme afsnit, både af det nye og det gamle Doctor Who... ja jeg har også tvunget familiemedlemmer til at strikke mig mine egne TARDIS-sokker... selvfølgelig! Når nu jeg ikke selv har tålmodighed til det der strikkeri... Jo... og jeg glæder mig som et lille barn til den 23. november hvor det store 50års jubilæumsafsnit kommer... bare tanken om 10 og 11 OG John Hurt og 12 og ROSE!!!!! i et afsnit, får mig helt op at køre... og det ovenstående giver sikkert INGEN mening for ikke-whovians... Jo... jeg har været hooked siden dengang i 2005 eller 2006 hvor DR1 viste første afsnit med den niende Doktor Christopher Eccleston... da han pludselig står der og råber RUN!... så var jeg solgt! Heldigvis er manden med på at Doktoren er noget af det sejeste, dog er han moderat fan, det er kun mig der er rablende herhjemme... Med jeg er godt igang med at indoktrinere mine unger... Min store dreng på snart 5 har selvfølgelig allerede set en del afsnit sammen med mig... og leger også med mit legetøj ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar