mandag den 23. september 2013

Hvordan starter man en blog?

Og ikke mindst... hvorfor?


Hvorfor er det lige at JEG mener det kunne være interessant for andre at læse med i min "dagbog"?
-Det ved jeg heller ikke om det er... måske får jeg ikke nogle læsere, måske får jeg en milliard (haha)

Hvad er det jeg mener jeg kan bidrage med ved at skrive mine (måske) ligegyldigheder ud i cyberspace?
-Måske ikke noget? Måske kan det ikke bidrage med en skid.


Men hvorfor så en blog, Katrine?

Jow... fordi nogle gange, så fylder tankerne om hverdagen og ting jeg elsker, hader, ser, hører og oplever bare for meget inde i mit hoved, og Facebook er ikke til alenlange skriblerier altid... og måske er der en enkelt eller to der falder over et blogindlæg og tænker, at de enten kan bidrage med noget til det, eller kan identificere sig med det...

Anyways... en blog er vel først og fremmest for ens eget ego?

Og tænk sig, ens helt egen platform som jeg kan fylde med lige det JEG synes :D

Nå, men nu må vi se om jeg overhovedet kan finde ud af sådan noget her... måske kommer der aldrig flere indlæg... måske kommer der en masse... Der er ikke andet at gøre end at prøve at hoppe ud i det i hvert fald...
Jeg tror de første indlæg kommer til at handle om ting jeg kan lide... som en slags introduktion til hvem jeg er... så er jeg da også på en eller anden måde igang med at skrive.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar